Waardering van Fysiotherapie Veerkracht - Arnhem op 25 november 2018

6.7
  • Reuma

Ik ben hier voor Hydrotherapie het water is 31 graden, en er zitten teveel mensen in de groep. Er wordt geen rekening gehouden met mij en andere mensen die al in deze groep zaten.We zitten met 3 personen in de groep en de Fysiotherapeut erbij. Ineens zonder ons er van in kennis ie stellen zit er nog een persoon in de groep erbij. Dit in niet te doen daardoor is het bad te klein. Ik heb dit duidelijk aangeven aan de fysiotherapeut het moest van de fysiotherapeut want die persoon wil niet in het donker naar de fysiotherapie hij fiets n.l om een driewiel fiets hij is gehandicapt. We hebben met z.n drieën aangegeven dat we hier niet blij mee zijn , we hadden dit maar te accepteren. We zitten al jaren met 3 personen in dat bad en nu ineens komt er iemand bij die ook de nodige aandacht nodig heeft waardoor wij niet de ruimte hebben die wij zelf ook nodig hebben en minder aandacht krijgen.Ik heb ook gezegd dan geef ons maar een andere tijdstip en dat hadden ze niet.We zijn er niet blij mee ik heb al zoveel veranderingen meegemaakt daar. Het bad op zichzelf is mooi geworden is gemoderniseerd dat is wel een pluspunt.Moeten wij als patint maar alles accepteren??

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Veerkracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.