Waardering van Fysiotherapie Weerdsingel - Utrecht op 7 juli 2016

8.7

De huisarts had al een diagnose gesteld die werd bevestigd door de fysiotherapeut. Na een kort gesprek en onderzoek aan mijn schouder wist de therapeut wat er gedaan moest worden en vroeg mij of ik bekend was met dry needling. Door een vorige blessure was ik hiermee al bekend en had hier een positieve ervaring mee. De therapeut stelde voor me direct een behandeling te geven en ik ging hiermee akkoord. Ik heb het als prettig ervaren dat hierin snel werd doorgepakt en gehandeld. Ik houd hiervan: no nonsense en als je een probleem vaststelt hoeft er niet meer gepraat te worden maar moet je aan de slag. We merkten eigenlijk direct positief resultaat. De therapeut gaf oefeningen mee voor thuis en de week erop werd voor de tweede keer de techniek dry needling gebruikt. Na de tweede behandeling waren de klachten na een dag significant verminderd, waardoor we tijdens de derde behandeling alleen nog technieken hoefden te bekijken die mijn fitness technieken verfijnden en voor een completere en blessurevrije training kunnen zorgen. Zo ben ik (als het goed is) na 3 behandelingen klaar met dit fysio traject, wat ik dus als zeer positief heb ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Weerdsingel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.