Waardering van Fysiotherapie Wijers Ulrum - Ulrum op 15 februari 2017

• Rugpijn

tijdens het wassen van mijn honden schoot het in mijn rug, ik kon amper lopen/staan/zitten. heb de heer Wijers een mail gestuurd over de mogelijkheden voor afspraak en behandeling, binnen 10min kreeg ik een telefoontje van De Heer Wijers, ik kon binnen 2 uur bij hem terecht, ik kwam echt krom lopend binnen, na zijn behandeling kon ik weer normaal bewegen. hij heeft alles weer op zijn plek en het volledig bekeken. en waar nodig behandeld. na de behandeling liep ik weer recht en zonder pijn naar buiten. de na zorg is tevens ook echt super. een dag na de behandeling vroeg hij hoe het ging of ik nog last had zo ja kon ik de zelfde dag weer bij hem terecht. ik ben met mijn rug klachten 1x bij hem geweest en ik was er echt vanaf, echt een top vent!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Wijers Ulrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.