Fysiotherapie Zesgehuchten

Fysiotherapiepraktijk

Oosteinde 2 5663 PZ Geldrop

27 resultaten voor je selectie:

28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Familie leden hebben mjj er op aangewezen dat ik naar deze praktijk moest gaan (ivm rugklachten). En inderdaad ben er top behandeld en nog steeds onder behandeling. Je hebt een vaste behandelaar en...

9.6
28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben al jaren met verschillende klachten bij deze praktijk, Ben zeer tevreden met de behandelingen,ze zijn zeer vriendelijk,en deskundig!

8.1
28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Competente mensen en effectieve behandeling . Zeer vriendelijk en heel meedenkend.

9.3
19 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er is aandacht voor de mens achter de patiënt. Kundig en zeer vriendelijk

9.1
10 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goede diagnostiek, uitleg over mogelijke oorzaken en passende behandeling.

9.4
1 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder was zeer te spreken over de vriendelijkheid en betrokkenheid bij haar aandioening. Zij zal zeker eventuele patieneten bij praktijk Zesgehuchten aanbevelen.

9.3
2 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

uiterst individuele professionele benadering ,zelfs wanneer er in de groep gewerkt wordt . Rust, vriendelijkheid en betrokkenheid bij iedere therapeut in de praktijk .

31 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundige fysiotherapeute. Veel vertrouwen in de behandeling. Legt alles goed uit.

9.1
27 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goede communicatie en uitstekende hulp! Ook mijn vriend kwam na een aantal afspraken zonder nekklachten thuis. Niks op aan te merken: gewoon top!

19 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

In deze tijd van corona,kan ik niet anders zeggen,dat de praktijk het geweldig oppakt. Ik kan nu weer behandeld worden,waar ik erg blij mee ben.

18 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind het een heel deskundig team dat er voor zorgt dat je wat beter met je ziek zijn kunt omgaan

14 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

"Prettige sfeer bij Fysiotherapie Zesgehuchten en betrokkenheid bij de patient"

8.8
30 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Aandacht is prima , behandeling heel goed, maar ook zij kunnen geen wonderen doen. Ik ben zeer tevreden.

9.2
2 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het geheel zou wat ruimer opgezet kunnen worden

9.5
23 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt professionele hulp geboden met een menselijke maat.

1 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

mijn pijnlijke en onstabiele knie, na een van met mijn fiets, is door fysiotherapie Zesgehuchten doeltreffend behandeld: de pijnklachten nemen af en ik durf weer op mijn knie te vertrouwen.

30 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Word mee gedacht als je voor moederen klachten kom

8.3
7 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goede zorg in een prettige sfeer

9.7