Waardering van Fysiotherapie ZorgSaam Nijverdal - Nijverdal op 25 november 2018

9.2
  • Kniebandletsel

Mijn traject bij fysiotherapie ZorgSaam is uiteindelijk prettig verlopen. Vanuit de orthopeed ben ik doorgestuurd met klachten patella femoraal pijnsyndroom en hier goede behandeling en training voor gehad. Nadat het na enkele weken niet beter werd heeft mijn fysiotherapeut alle mogelijke middelen ingeschakeld om mij verder te kunnen helpen. Zo heb ik nog eens extra rust, steunzolen via de podotherapeut, ontstekingsremmers en rust in overleg met de huisarts gehad. Uiteindelijk via overleg naar de sportarts geweest en een nog specifieker trainingsschema gevolgd bij de fysio. Dit heeft mij uiteindelijk goed geholpen en ik ben mijn fysiotherapeut dankbaar voor zijn inzet en opties die hij mij geboden heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie ZorgSaam Nijverdal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.