FysioVars

Borchgraven 2-2 7051 CW Varsseveld
Er is 1 waardering

10 resultaten voor je selectie:

7 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Heel klantvriendelijk en veel interesse in de mens achter de klacht. Klacht heel serieus genomen en samen gekeken wat is de oorzaak en wat kunnen we samen eraan doen, plan opgezet en 'n goede...

9.7
15 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Erg vriendelijk en goed behandeld en indien nodig wordt je terug verwezen naar de huisarts. Geen onnodige lange behandelingen.

26 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Met klachten kun jij altijd snel ingepland worden , persoonlijke aandacht is prettig , er wordt niet in groepsverband behandeld , zeer kundig en bekwaam

6 augustus 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele praktijk en behandelingen. Goede en duidelijke uitleg en prettige persoonlijke aandacht.

9.2
29 januari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Een praktijk die 100% staat voor het behandelen van patiënten.

9.8
27 december 2013 - Goedgekeurd door de redactie

In tegenstelling tot eerdere behandelaars heb ik hier na een aantal behandelingen meer vooruitgang geboekt. Dit doordat ik goede oefeningen heb meegekregen. Fijn personeel.

8.7
16 oktober 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden.. Schoon Klantvriendelijk, goede behandelingen. Gehorige ruimtes. Verouderde behandelkamers.

9.5
12 september 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Deze praktijk is zeer klant ( mens ) gericht en doen er alles aan om de patiënt uitleg te geven en te motiveren

8.5
15 januari 2013 - Goedgekeurd door de redactie

door verhuizing naar Varsseveld was ik gedwongen om een nieuwe praktijk voor fysiotherapie te vinden. mijn buurvrouw zei dat Fysiovars een goede praktijk was. ik heb nu een aantal behandelingen erop...

8.7
11 januari 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettige praktijk. Veel persoonlijke aandacht, vriendelijkheid en deskundigheid. Geen poespas maar gewoon goed werk leveren.