Fysius Rugexperts Amersfoort

033-2011266
Deze locatie is onderdeel van Fysius Rugexperts

Waardering van Fysius Rugexperts Amersfoort - Amersfoort op 25 april 2018

Nekpijn

N.a.v. een aan mijn echtgenote gerichte mail, waarin men werd uitgenodigd voor een gratis rugscan, diagnose en evt.behandelplan, nam ik contact op ; gratis scan etc. kon pas eind mei, maar als ik direct een behandeling startte was er reeds morgen een plek.( dwz medio april) . Direct na maken afspraak volgt een bombardement van vragenformulieren via email. uiterst slecht geformuleerd en vaak not to the point.De behandelaar nam deze formulieren vervolgens nog in extenso met mij door , zonder overigens op mijn punten van kritiek te reageren. Over de behandeling kan ik kort zijn, die was zeer pijnlijk, zodanig dat ik 4 nachten nauwelijks heb kunnen slapen, ook de 2e behandeling bracht geen verlichting reden waarom ik de navolgende 4 (!) behandelingen  heb gecancelled. Onhygiënisch detail is nog, dat de behandeltafel niet wordt voorzien van handdoek of i.d.  Je ligt met je gezicht op plaatsen waar anderen met andere lichaamsdelen hebben gelegen/gezeten. Ik heb het ernstige vermoeden dat deze praktijk meer op geld verdienen gericht is dan op patiënten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysius Rugexperts Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.