Waardering van Fysius Rugexperts Eindhoven - Eindhoven op 21 januari 2019

8.8
  • Rugpijn

Kom al geruime tijd bij Fysius Rugexperts in Eindhoven aan de Pastoriestraat. Goede parkeer mogelijkheid.Had enkele jaren al erg veel last van mijn onderrug. Na meerdere keren bezoek aan de huisarts met doorverwijzingen naar een therapeut ging de pijn iedere keer maar voor even over.Na een goed intakegesprek bij Fysius, na aanleiding van een advertentie, heb ik enkele behandeling genomen waar ik zeer tevreden over was.Na enkele maanden weer een gesprek gehad voor eventuele verdere behandeling.Ze hebben me prima uitgelegd wat ze voor me konden doen en ben doorgegaan met behandelingen en heb bijna geen last meer van mijn onderrug.Ga nu nog iedere 6 weken terug omdat ik merk dat dit een goed resultaat geeft. Voordeel hiervan is dat mocht ik, door omstandigheden, weer last krijgen het binnen een dag weer over is. (Ik moet me wel aan de thuisoefeningen houden die ik van ze keurig op papier heb meegekregen) Al met al ben ik zeer tevreden over Fysius rugexperts Eindhoven en kan het dan ook aan iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysius Rugexperts Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.