Waardering van Fysius Rugexperts Hengelo - Hengelo op 25 april 2017

• Rugpijn

Na jarenlang pijn in de onderrug te hebben en mij er al bij neergelegd te hebben dat ik er maar mee moest leren leven heb ik een Rugadvies aangevraagd bij Fysius, baat het niet schaad het niet. De intake was heel prettig en kwam heel professioneel over. Het bleek dat mijn klachten niet verholpen konden worden maar dat een spierversteviging van de onderrug wel mogelijk was waardoor ik minder klachten/beperkingen zou hebben. Ik heb besloten om met Fysius in zee te gaan en heb er geen spijt van. Ik heb alle vertrouwen in mijn "behandelaar" Kay Woudstra, een zeer prettig en professioneel mens. Hij heeft een luisterend oor, duidelijk in zijn behandelprogramma, legt uit wat hij beoogd met bepaalde thuisoefeningen en met de behandelingen bij hem. Hij denkt mee en houd je niet aan een lijntje met te veel en evt. onnodige behandelingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysius Rugexperts Hengelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.