Fysius Rugexperts Nijverdal

Bedrijvenweg 7 7442 CX Nijverdal
Deze locatie is onderdeel van Fysius Rugexperts

210 resultaten voor je selectie:

30 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Je wordt geholpen op de afgesproken tijd. Duidelijke uitleg. Goed samen overleggen

22 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

adequate dienstverlening/zorgverlening op basis van de klachten. Ik ben al een aantal jaren zeer tevreden over de behandelingen.

9.6
9 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goed geholpen door Jeroen. netjes en duidelijk. heb er zeker vertrouwen in! een dikke 10 voor Fysius!

15 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Na goede, duidelijke behandelingen ben ik weer zo goed als klachtenvrij.

9.9
8 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring is zeer positief. Na een aantal behandelingen een sterke verbetering van het toestandsbeeld. Goede uitleg, praktische tips.

9.6
3 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede begeleiding en zorg, weten precies wat ze doen

2 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden. Mijn zorgen over mijn rugklachten zijn besproken en de behandeling is goed verlopen.

20 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

passende behandeling, en mensen met kennis [ weten waar ze over praten ]

9.3
12 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De klachten worden serieus genomen en er werd goede uitleg gegeven over de klachten en de behandeling ervan. In zeer korte tijd voel je al verbetering en minder pijn. Ik zou mensen zeker aanbevelen...

9.2
15 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de aandacht voor de klachten, de diagnose, de uitleg over diagnose en de uitleg over de behandeling.

9.2
31 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ben super tevreden, binnen 2 maanden geheel van mijn klachten af, kan fysius aan iedereen aanbevelen.

28 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Erg prettige ervaringen, goed advies met goede vooruitgang. Vriendelijke en geïnteresseerde werknemer(s). Veel extra informatie als je erom vraagt met duidelijke uitleg, naast de standaard...

4 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima ervaring met Fysius Rugexperts. Oorzaak rugpijn achterhaald en na 10 weken van de rugpijn af.

3 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed geholpen. klachten werden goed behandeld. ook werd er specifiek op de klachten ingegaan. Zeer tevreden

3 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goede behandelingstijd gehad. Volledig van mijn klachten hersteld! Fijn dat de behandel tijden zo vroeg kunnen zijn.

2 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben hier gekomen met zeer pijnlijke rugklachten. Het deed zo veel pijn dat zitten en staan nauwelijks lukte. Ik doe aan handbal en dit kon ik niet meer doen vanwege deze klachten. Mijn doel...

20 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden met de behandeling. Een geheel andere benadering dan in eerste instantie gedacht. De rug wordt echt getraind om in de toekomst klachten te voorkomen!

9.5