Waardering van Gezondheidscentrum Therapeuticum Utrecht, Fysiotherapeuten - Utrecht op 22 november 2017

9.5
  • Gebroken enkel

Mevrouw Bakker behandelt mij op dit moment voor de gevolgen van multiple fracturen met gecompliceerd verloop. Door vergroeiingen zijn de klachten meer dan hardnekkig, desalniettemin zijn de resultaten zeer veelbelovend. Zij luistert erg goed naar mijn pijnklachten en is zeer vindingrijk in haar benadering. Daarom voel ik mij en mijn pijnklachten serieus genomen, ook omdat zij mij betrekt bij haar vakkundige overwegingen en beslissingen.In het verleden was ik meerdere malen bij Mevrouw Bakker in behandeling voor onder andere rug- en schouderklachten. Deze klachten heeft zij tevens uitstekend behandeld.Mevrouw Bakker stelt zich zuiver op ten opzichte van haar competenties: zij verwijst zonder problemen door in geval behandeling elders meer resultaat zal boeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Therapeuticum Utrecht, Fysiotherapeuten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.