Waardering van Het Orthopedisch Adviesburo - Venlo op 10 juni 2011

8.8

Ik kwam heel toevallig bij Koen terecht met rugklachten. Tijdens de behandeling van mijn rugklachten kwamen ook mijn hoofdpijnklachten ter sprake. Beide klachten zijn heel goed behandeld en ik heb zo goed als geen restklachten. Hoewel de behandeling niet altijd pijnloos en aangenaam was, ben ik heel goed geholpen. Ook werd mij uitgelegd welke oefeningen ik zelf kon doen in het dagelijkse leven zodat mijn klachten minder werden en bijna helemaal verdwenen zijn. Er wordt goed naar je geluisterd en alles gebeurt in goed overleg. Ik ben heel tevreden over de behandeling en beveel het zeker aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Orthopedisch Adviesburo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.