Waardering van Het Orthopedisch Adviesburo - Venlo op 25 april 2019

• Wervelkolomaandoeningen

Koen kan heel goed luisteren en heel goed uitleggen. Daarbij komt dat als blijkt dat een behandeling een ander effect heeft dan verwacht hij hardop redeneert en met je overlegt wat er wel kan helpen. Hij vindt altijd een manier om je te helpen of als hij geen mogelijkheden ziet geeft hij dat eerlijk aan. Maar hij doet nooit zomaar wat.Zijn aanpak is echt anders en zijn adviezen over wat je er zelf aan kunt doen zijn gemakkelijk uitvoerbaar én gemakkelijk vol te houden. Door ongevallen heb ik al 35 jaar last van mijn onderrug en al 25 jaar last van mijn nek. Vaak ben ik geholpen door kundige mensen die de last (pijn) konden reduceren of tijdelijk konden laten verdwijnen. Maar het kwam altijd terug.Met de behandelingen en oefeningen van Koen voel ik af en toe wel wat aan mijn rug of nek maar sinds zijn behandelingen en oefeningen heeft mijn aandoening me niet meer uitgeschakeld. Dat is nu al ruim een jaar zo en dat is voor mij een ongekend lange periode.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Orthopedisch Adviesburo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.