Preventiecentrum, locatie Almere Stad

Fysiotherapiepraktijk

Randstad 22 01 1316 BN Almere
Deze locatie is onderdeel van Preventiecentrum

Waardering van Preventiecentrum, locatie Almere Stad - Almere op 25 juli 2017

Vanaf het eerste telefonische gesprek op 13 maart 2017 over vervoer en afspraak tot heden 25 juli 2017, perfect!!Naast de vriendelijke dames bij de receptie zijn ook de chauffeurs van de haal en breng service en de fysiotherapeuten allemaal even aardig.Met mijn behandelend therapeut, Denis Bitter, had ik vanaf het begin meteen een goede klik. Open een eerlijk en zeer bij mijn geval, afgescheurde patellapees, betrokken. Goede gesprekken en adviezen over mijn bijzondere geval. Hierdoor werd ik me er terdege van bewust wat ik had en hoe mijn behandeling er uit zou gaan zien. Top!!Inmiddels ook andere mensen hierheen verwezen, welke ook zeer tevreden zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Preventiecentrum, locatie Almere Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.