Fysiotherapiepraktijk

dinsdag
woensdag
donderdag
7:30 - 17:30

Waardering van Hettinga en Trip, praktijk voor fysiotherapie en manuele therapie, locatie Emmakade - Leeuwarden op 22 november 2019

Neurologische aandoeningen

Ik kom reeds enige jaren bij Hettinga en Trip. Mijn therapeut, Tjebbe Hettinga, verdiend een dikke voldoende! Afgelopen jaar heb ik een TIA gehad, wat ik niet wist! Op mijn verhaal bij de huisarts werd ik doorverwezen naar de Fysio! De Fysio, Tjebbe, luisterde naar het zelfde verhaal over mijn klachten en vertrouwde het niet en verwees mij naar een Neuroloog! Dat was een juiste diagnose, want het bleek inderdaad wat ik een TIA had gehad! Uiteraard ben ik daarna voor de klachten behandeld door de Fysio, met goed resultaat! Dus, een dikke 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hettinga en Trip, praktijk voor fysiotherapie en manuele therapie, locatie Emmakade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.