Waardering van Hettinga en Trip, praktijk voor fysiotherapie en manuele therapie, locatie Emmakade - Leeuwarden op 17 oktober 2017

• Rugpijn

Uiterst vakbekwaam en professioneel. Eenvoudig je eigen afspraak in plannen wanneer het jou uit komt. Bij aankomst is door de behandelaar het dossier (indien aanwezig) door genomen en kan hij/zij na een aantal vragen direct aan de slag. Naast het medische contact staat ook persoonlijk contact hoog in het vaandel. Zelf ben ik na 1, 2 of 3 behandelingen weer klachtvrij. Echter is een 'slechte' rug in mijn geval blijvend en ben ik daardoor toch een jaarlijks terug kerende klant. Al worden de periodes er tussen steeds ruimer!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hettinga en Trip, praktijk voor fysiotherapie en manuele therapie, locatie Emmakade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.