Waardering van Hettinga en Trip, praktijk voor fysiotherapie en manuele therapie, locatie Emmakade - Leeuwarden op 10 mei 2018

Vertrouwd én vernieuwend tegelijk. Arjen Trip is de beste in zijn vak. Deskundig, altijd vriendelijk en heeft tips voor in het dagelijks leven die écht makkelijk toepasbaar zijn. Nooit gehaast, altijd volle aandacht. Absolute aanrader voor (amateur)hardlopers! De praktijk was de eerste in Nederland waar je online je afspraak kan maken. Zo handig en gebruiksvriendelijk. Als amateursporter vind ik het minder leuk te horen dat ik 'rust' moet nemen. Arjen Trip heeft hier begrip voor en kijkt actief mee in mijn hardloopschema wat wél mogelijk is. Een extra service waar ik hem dankbaar voor ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hettinga en Trip, praktijk voor fysiotherapie en manuele therapie, locatie Emmakade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.