Hettinga en Trip, praktijk voor fysiotherapie en manuele therapie, locatie Emmakade

Fysiotherapie

Gesloten
maandag
dinsdag

242 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
27 januari 2023 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het is een prachtige praktijk geworden. De praktijkruimte past goed bij de professionele manier van werken die jullie altijd al hadden. Daarmee bedoel ik natuurlijk de behandeling en de...

9.9
27 januari 2023 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: duidelijke uitleg! Kan beter: geen idee!

9.6
18 januari 2023 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Een betere behandel accomodatie. Weet dat deze op dit moment gebouwd wordt.

23 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Heel fijn dat jullie zo meedenken en verder kijken dan alleen de klacht.

19 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Je wordt serieus genomen en goed behandeld. En er wordt ook nog gelachen. Dus ook een ongedwongen sfeer. Helemaal top.

17 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Duidelijke, heldere en klantgerichte benadering. Therapeut gaf direct vertrouwen in de behandeling.

14 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Duidelijkheid,efficient,begrip, deskundig,vriendelijk , enz. Ben blij dat deze therapeut en praktijk mij werd aanbevolen. Kan beter: Ga gewoon zo door.

14 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Leuk en persoonlijk contact en goede hulp. Je voelt je geholpen en serieus genomen.

9.9
12 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Top behandeling, nam de klacht zeer serieus. Ook nog tijd voor een ander praatje. Kan beter: Handdoeken niet hoeven mee te nemen

12 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Correct, vriendelijk, prettig. Deskundig

9.3
8 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: mooie verzorgde praktijk waar aardige mensen werken Kan beter: Fysiotherapeut zo nog wat meer persoonlijk contact kunnen hebben en minder achter de computer

8.7
6 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Professionele houding en vriendelijkheid. Ik voel me heel erg op mijn gemak en de behandelingen zijn effectief.

18 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Voelt heel verrouwd en begrepen. Goede uitleg tijdens de behandeling. Echt top!

10 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Gaan doelgericht te werk, zijn open en eerlijk over de duur van traject en houden je niet aan het lijntje Kan beter: Bij de facturen een QR code toevoegen, zodat t betaalproces eenvoudiger...

9.8