Kinese Fysiotherapeuten, Delfzijl

Jachtlaan 90 9934 JD Delfzijl
Deze locatie is onderdeel van Kinese Fysiotherapeuten
Er is 1 waardering

Waardering van Kinese Fysiotherapeuten, Delfzijl - Delfzijl op 30 november 2012

KInese Fysiohterapeuten heeft zowel in Appingedam als in Delfzijl een praktijk. Beide vestigingen zijn nieuw en dus helemaal van deze tijd; licht, ruim opgezet, verzorgd en netjes. Voor mijn acute rugklachten kon ik zowel bij de manuele als (een dag later) bij de fysio nog dezelfde dag terecht.Super!! De onderlinge communicatie is erg goed, want de fysio was al op de hoogte van mijn klachten/behandeling door haar collega. Dit kwam erg prettig en betrokken over. Een tip voor een verbeterpuntje: de wachtkamer voorzien van stoelen met armleuning. De thermoskan met koffie maakt overigens in dat opzicht weer veel goed ;-) Ik ben nog niet uitbehandeld, maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kinese Fysiotherapeuten, Delfzijl? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.