Waardering van Kruijdenberg, Centrum voor fysiotherapie en fysiofit - Alphen aan den Rijn op 1 oktober 2019

5.7
  • Kniebandletsel

Kwam er met klacht aan knieholte en hamstring klachten.Bijzonder aardige medewerkers.Mooi pand, water en veel leuke tijdschriften. Top.Behandeling viel alleen tegen.De echo wees niets uit terwijl er toch later van onderzochte plek,  die pijn opleverde, twee vetbulten operatief zijn verwijderd. Die zaten er dus wel degelijk.Ook werd ik behandeld met een houten duim. Ik heb fibromyalgie dus de klacht werd erger. Die houten duim heeft heel veel pijnklachten veroorzaakt. Niet geschikt voor mensen met fibromyalgie.Qua diagnose is er uiteindelijk bij andere fysio vast gesteld dat mijn poplitius spier behandeld moest worden.Dit verklaarde ook de zwelling in knieholte na inspanning.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kruijdenberg, Centrum voor fysiotherapie en fysiofit? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.