Waardering van Leefstijl Fysiotherapie en Training - Amsterdam op 10 november 2017

4.2

Het is een prachtige luxe accomodatie. Daar houdt het dan mee op. De behandeling en intake waren haastig en onzorgvuldig. Het duurde hooguit 20 minuten de 1 ste keer en de 2e keer werd het onderzoek ook afgeraffeld. Als i gebruik wilde maken van apparaten moest ik per keer 3,50,= euro toeslag betalen buiten de behandelingen om. Mijn afspraak werd gepland en door gedrukt op een tijd dat ik niet kon. Op mijn reactie werd geantwoord dat ik dan eerder kon komen. Ik voelde dat er een enorme druk vanuit ging.  Al met al het beste van dit is dat ik tijdig na de tweede keer dit Leefstijl fysio instituut heb verlaten en mijn intuitie gevolgd heb. Nu ben ik bij een goede fysiotherapeut met tijd en een gedegen kennis terecht gekomen. Nooit en te nimmer meer Leefstijl fysiotherapie ik heb mijn portie wel gehad en gezien wat er zich voordeed daar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leefstijl Fysiotherapie en Training? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.