Leefstijl Fysiotherapie en Training

Fysiotherapiepraktijk

Cruquiuskade 127 1018 AM Amsterdam

Waardering van Leefstijl Fysiotherapie en Training - Amsterdam op 20 oktober 2015

Botaandoeningen

Ik ben een aantal jaar geleden geopereerd aan beide knieen. Na een lange periode weinig gesport te hebben weer begonnen met opbouwen. Ik kwam bij Rene met knieklachten, reactiepijn bij het trainen. Rene constateerde dat de littekens op mijn knieën verkleefd waren en dat mijn enkel instabiel waren. Ik kreeg een uitgebreide behandeling voor de littekens, met direct resultaat! Minder pijn bij het trainen! Na een langer traject, bij René, met oa. trainingbegeleiding, looptraining en sportmassage heb ik nu mijn derde honkbalwedstrijd achter de rug! Zonder pijn! Fantastisch!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leefstijl Fysiotherapie en Training? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.