Waardering van Leefstijl Fysiotherapie en Training - Amsterdam op 3 oktober 2018

9.7
  • Rughernia

Ik was een beetje behoedzaam ten aanzien van fysiotherapie naar aanleiding van een andere praktijk in Amsterdam, daarom koos ik ervoor om eerst het spreekuur te bezoeken. Daar werd ik erg prettig ontvangen en hebben we eerst mijn klachten en ervaringen goed doorgesproken. Dit voelde zo goed dat ik meteen een afspraak maakte voor behandeling. De behandeling verliep prima, eerst heel goed de klachten bekeken en de onderliggende oorzaken. Vervolgens met een heel duidelijk plan gewerkt naar herstel. Ik ben behandeld door Rogier Nelis voor mijn rug maar tijdens mijn behandeling in de fitnessruimte werd wel duidelijk dat alle medewerkers met dezelfde instelling hun patiënten behandelden. Een echte aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leefstijl Fysiotherapie en Training? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.