Waardering van Lijf & Visie, locatie Soest - Soest op 5 september 2019

3.7

Ik zat in het traject van revalidatie. Ben er weg gegaan omdat ik niet kreeg waar ik voorkwam. Zo zou er een psycholoog aanwezig zijn die er niet is ze weten niet of er iemand kom. De psych.som therapeuten  zou een stukje ervan overnemen wat niet gebeurd.Voor deze discipline  staat een uur ik ben  vandaag nog geen 20 min binnen geweest, en andere keren net een half uur! Deze man gaat op vakantie en wordt vervangen door een gewone fysiotherapeut.  Er staan 3 maanden voor, maar ze hebben niet eens alle disciplines in huis.Waarom niet gezegd bij aanvang dat de psycholoog niet aanwezig  is en dat de psych.som.therapeut op vakantie gaat,dan had ik een beslissing  kunnen nemen of ik er naar toe wilde of voor een andere organisatie  had gekozen.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Lijf & Visie, locatie Soest - Soest

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring niet positief is geweest. Graag geven we hierbij nader uitleg. Wij besteden binnen ons multidisciplinaire team veel tijd aan het zorgvuldig samenstellen van een zo passend mogelijk traject dat aansluit bij uw klachten en situatie, met de juiste samenstelling van behandelaren. Lijf & Visie in Soest heeft alle disciplines onder één dak in huis. Het klopt dat door omstandigheden de psycholoog later in uw traject zou aansluiten. Dit is met u besproken en een passend & alternatief zorgpad is vervolgens gestart. In aanvang van de intensieve revalidatietrajecten staat voor fysiotherapie een half uur. Indien uw behandeling het toestaat, wordt in een latere fase de intensiteit verhoogd naar een uur. Wanneer vervolgens een behandelaar afwezig is door ziekte/vakantie doen wij ons uiterste best om patiënten zo helder mogelijk hierover te communiceren en een alternatieve afspraak aan te bieden. Naar ons idee is dit voldoende met u besproken. Helaas heeft u dit niet zo ervaren en we nemen uw feedback mee in de verbetering van ons zorgproces. Met vriendelijke groet, Lijf & Visie Revalidatie locatie Soest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lijf & Visie, locatie Soest? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.