Waardering van LOF Groningen, Fysiotherapie voor mensen met lymfoedeem, lipoedeem, kanker en oedeem - Groningen op 31 juli 2018

• Borstkanker

LOF Groningen is een geweldig, ervaren en professioneel team. Na mijn operatie van borstkanker en okseltoillet hebben ze mij ontzettend geholpen en nog steeds. Het oedeem in borst, oksel en arm is enorm afgenomen. Dmv massage, taping en verschillende apparaten wordt dit gedaan. Ook mijn littekens/littekenweefsels is hiermee zachter en soepeler geworden. Tevens is er aandacht voor de mens in zijn geheel. Er wordt naar je geluisterd en advies met eventuele doorverwijzing gegeven. Ook krijg je handvaten mee om thuis zelf aan de slag te gaan. De YIn-Yoga die door LOF Groningen wordt aangeboden is een geweldige aanvulling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor LOF Groningen, Fysiotherapie voor mensen met lymfoedeem, lipoedeem, kanker en oedeem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.