Sensefullness, praktijk voor Craniosacraaltherapie en fysiotherapie

Fysiotherapiepraktijk

Grebbeberglaan 15 3527 VX Utrecht
030-2020529

Waardering van Sensefullness, praktijk voor Craniosacraaltherapie en fysiotherapie - Utrecht op 22 november 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Psychische problemen

Ik kwam bij Steven terecht na een traumatische ervaring. Ruim een jaar zijn we bezig geweest om een nieuwe balans te vinden. Ik leerde om mijn lijf en haar grenzen beter te voelen. De stressreacties verminderden hierdoor. Ik leerde om me meer bewust te zijn van mijn gedachten. Steven is geduldig, vriendelijk en rustig en ik heb me gedurende zijn begeleiding altijd veilig en gesteund gevoeld. Ook veel gelachen trouwens. De aanleiding was misschien niet zo fijn maar mijn keuze om met Steven aan de slag te gaan was een gouden zet. Zóveel van geleerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensefullness, praktijk voor Craniosacraaltherapie en fysiotherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.