Sensefullness, praktijk voor Craniosacraaltherapie en fysiotherapie

Fysiotherapiepraktijk

Grebbeberglaan 15 3527 VX Utrecht
030-2020529

Waardering van Sensefullness, praktijk voor Craniosacraaltherapie en fysiotherapie - Utrecht op 4 november 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Ik vond dit een van de beste behandelingen die ik ooit gehad heb. Steven nam me enorm serieus en luisterde heel goed. Tegelijk hield hij goed in de gaten wat ik van hem kon leren en hoe oefeningen konden aansluiten bij wat ik inbracht. Loslaten doe je zo is het thema van de behandeling, en de basisgedachte is dat lichaam, emoties en gevoelens onlosmakelijk verbonden zijn en dat vastlopende emoties tot last zijn - en helemaal niet zo moeilijk zijn los te laten. Steven gebruikt de Sedona methode die in NL niet zo wijdverbreid is en dat is jammer, want het werkt heel goed. Wat ik ook fijn vond is dat Steven stevig met beide benen op de grond staat, heel menselijk (niet zweverig) en gelukkig met heel veel gevoel voor humor. Ik voelde me altijd opgeknapt, lichter, blijer en vrijer na de sessie. Meestal op vrijdagmiddag en dan was het meteen een heel goed begin van het weekend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensefullness, praktijk voor Craniosacraaltherapie en fysiotherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.