Waardering van Loslaten doe je zo, Praktijk voor craniosacraal therapie / fysiotherapie en coaching - Utrecht op 1 oktober 2018

9.7

Jarenlang heb ik rondgelopen met vage pijnklachten en fysiotherapie baatte niet. Steven heeft mij geholpen om met mijn klachten om te gaan en heeft ze ook verminderd. Hij heeft oog voor de patiënt en weet moeilijke concepten op een begrijpelijke manier uit te leggen, zodat je daar zelf ook mee verder kan. Verder hielp hij me met leren loslaten en je eigen grenzen onderkennen, waardoor ik nu rustiger en flexibeler in het leven sta. Na de behandeling ging ik altijd weer met meer energie weg. Bedankt Steven!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Loslaten doe je zo, Praktijk voor craniosacraal therapie / fysiotherapie en coaching? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.