M-Visio

Fysiotherapiepraktijk

uit 190 waarderingen

190 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
18 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: professionele uitstraling, divers aanbod, prettige persoonlijke benadering en werkwijze, geen druk

12 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Heel persoonlijke zorg. Er wordt goed geluisterd en gekeken naar de klachten waarna er goed werd uitgelegd wat het probleem was en hoe we het konden oplossen. Daarbij werden oefeningen...

10 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Al eerder ingevuld. Zeer deskundig en prettig in de omgang en gaat niet op stoel van arts zitten

10 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: vriendelijk geholpen en het juiste pad uitgezet voor het verhelpen van de klacht

8.3
7 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deskundig, begripvol, duidelijk, opbouwend, planmatig

8.9
6 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Prettige praktijk, alles goed voor elkaar. Goede therapeuten. Fijn dat er meerdere disciplines bij elkaar zijn.

8.9
5 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hij wist goed welke behandeling nodig was voor mijn klachten. Had veel verstand van de aandoening wat bij andere praktijken veel minder was! Kan beter: weet ik niet. Blij dat ik jullie...

9.6
30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: fysiotherapeut is erg empathisch, praktijk is heel schoon

9.6
30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Interactie tussen haar en mij.

29 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De uitgebreide vragenlijst die je vooraf moet invullen over de klachten. De app met de oefeningen om thuis te doen.

8.4
29 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over de gehele behandeling. Vriendelijk. Direct. En met kennis Kan beter: Zou het niet weten ik kom er al jaren was altijd goed

29 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Niet alleen aandacht voor de klacht maar ook voor mogelijke oorzaken, en een fijne en rustige sfeer.

9.4
28 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De uitleg was altijd erg duidelijk Kan beter: Er zou een video van mij gemaakt worden in slow motion om te kijken hoe ik liep, maar dat ging niet door omdat de app van de tablet af was...

9.4
22 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijk, toegankelijk, humor en deskundig en gaat niet op stoel van arts zitten

9.7