Waardering van Maja Clinic - Leiden op 2 januari 2019

• Peesontsteking

Na bijna 2 jaar van het kastje naar de muur gestuurd te zijn voor een Bakerse cyste die maar niet wegging (2 ziekenhuizen, 1 sportarts, 1 fysiotherapeut, 2 MRIs, 2 rontgenfotos, meerdere echopuncties), ben ik blij eindelijk een werkende oplossing gevonden te hebben.Via zorgkaart ben ik terechtgekomen bij Maja Clinic, waar ik binnen enkele dagen terecht kon. Ik heb mijn hele dossier meegenomen en doorgesproken met Jan Ferdinand & Maja. Na een consult van een uur was eindelijk duidelijk wat de onderliggende reden was van mijn knieklachten. Hierna wordt deze aangepakt door  gerichte fysieke training + verandering van houding  (steunzolen). Hierdoor zijn een groot deel van mijn klachten na 2 maanden al opgelost. Niet gedacht dat ik 2018 nog zou afsluiten met een pijnvrije knie! Bovendien is Maja's werkwijze uitermate verfrissend. In plaats van 2 keer per week terug te moeten komen voor begeleide oefeningen (zoals bij de meeste fysio's), geeft ze uitgebreide oefeningen mee voor thuis. Hierbij denkt ze ook na welke middelen je tot je beschikken hebt.

Bent u of werkt u voor Maja Clinic? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.