Waardering van Fysio & Manuele Therapie Rein Peens - Heerenveen op 11 december 2018

9.7

Na een jaar lang een liesblessure te hebben gehad en genoeg fysio’s en artsen gezien te hebben, kwam ik in het westen iemand tegen die de mulligan techniek bij mij toepaste, wat direct pijnverlichtend was. In Friesland heb ik op deze specialisatie gezocht en ben ik bij Rein terecht gekomen. Rein is de beste fysio die ik heb gehad. Hij legt een link tussen je mentale gesteldheid en je lichamelijke welzijn, welke volgens mij ook nauw met elkaar verbonden zijn. Mijn blessure is nog niet helemaal genezen maar is wel vele malen verbeterd en ik durf ook weer voorzichtig te sporten. Bij Rein mag alles, maar moet niets. Ik ben erg blij met hem als fysio!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio & Manuele Therapie Rein Peens? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.