Medi Fit Doetinchem

Fysiotherapiepraktijk

Tramstraat 4 7001 CH Doetinchem
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van Medi Fit Doetinchem - Doetinchem op 8 juni 2017

Vorig jaar bij Medi-fit hersteld van mijn 2e enkeloperatie. Goede en vakkundige begeleiding gekregen waardoor ik weer een jaar pijnvrij heb kunnen voetballen. Op dit moment ben ik in behandeling voor achillespeesklachten. Er is een echo gemaakt (dat hebben niet zoveel fysiopraktijken!) waardoor duidelijk inzichtelijk is gemaakt wat de status is van de achillespees, en daarop is een specifiek behandelplan vastgesteld. Voordelen medi-fit: - Groot aantal therapeuten met elk hun eigen specialisatie - Vriendelijk en enthousiast personeel - Geavanceerde apparatuur zoals echo, shockwave, EPTE - Grote oefenruimte / fitnessruimte. Ik kan dit iedereen aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medi Fit Doetinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.