Alpha Fysiotherapie Dodewaard

Waardering van Alpha Fysiotherapie Dodewaard - Dodewaard op 8 mei 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Tijdens een stevige 8 km wandeling kreeg ik pijn aan mijn been. Na een week dit toch maar besproken bij Alpha fysio en een afspraak gemaakt bij Janneke van Diëten in Dodewaard. Springschenen ... nooit van gehoord ! Springschenen gaan gepaard met een zeurende of stekende pijn aan de binnenkant van het onderste deel van de schenen. De pijn ontstaat tijdens het trainen en verdwijnt meestal na een poosje rust. Na verloop van tijd houdt de pijn langer aan, en als het ernstiger wordt, verdwijnt die helemaal niet meer. Zoals hier beschreven heb ik dit ook ervaren. Janneke heeft mij hiervoor behandelt met de mulligan techniek. Toen ik de praktijk verliet was de pijn weg, Die is ook niet meer teruggekomen. Inmiddels weer begonnen met een 3 km wandeling en gelukkig zonder klachten. Uiteraard ben ik Zeer tevreden dat deze klacht zo snel is herkend en verholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alpha Fysiotherapie Dodewaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.