MediCare Fysio

zaterdag
Gesloten

26 resultaten voor je selectie:

29 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Sympathieke fysiotherapeut die veel aandacht besteed aan de patiënt. Ze luistert goed naar je en helpt je zo goed mogelijk. Top vrouw!

9.3
5 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Afroez is heel kundig in haar vakgebied.Ze behandeld niet alleen, maar geeft ook goede adviezen.

9.8
15 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Omdat ik kan weer lopen, mijn grote dankbaarheid gaat uit naar de liefdevolle zorg van Afroez,

22 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ze was heel begrijpelijk en ze luisterde heel goed wat je te vertellen hebt. Ook is het een gezellige sfeer. Ze geeft je veel oefeningen om thuis te doen en ze geeft veel om je gezondheid. Veel tips...

20 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vakkundige vrouw, weet waar ze over praat. Heeft mij heel goed geholpen van mijn rugklachten af te komen. Zij heeft mij laten inzien tijdens haar behandelingen wat de voordelen kunnen zijn en...

19 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Men voelt zich welkom. Zij luistert goed naar de patiënt. Geeft relevante advies.Behandeling is ook goed. Zij is erg vriendelijk.

14 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Betrokken, zorgvuldig en gedreven om jouw klacht goed en snel te verhelpen.

9.5
17 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring met deze praktijk is zeer goed, nog nooit zo een goede en fijne therapeute gehad binnen korte tijd was ik van mijn klachten verlost.

14 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Afrouz had veel empathie en de behandeling heeft me geholpen om van mijn nekpijn af te komen.

13 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Afrouz is een top fysiotherapeut. Ik had last van tintelende handen, last van mijn schouders en hoofdpijn. Ik heb daar nu geen last meer van. Naast dat zij erg bekwaam is, is zij nog eens super lief!

11 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De fysiotherapeut luisterde goed naar mijn verhaal en klachten. Op basis hiervan hebben we een stappenplan gemaakt en oefeningen die ik thuis moest doen. Ik kreeg na een aantal weken minder pijn en...

8.2
5 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ze heeft me erg geholpen en ze doet haar werk goed Goed advies gekregen.

27 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Een geweldige fysiotherapeut die echt naar je luistert en waar je echt het gevoel bij hebt dat je vooruitgang voelt in je lichaam. Ik zou haar iedereen aanrader.

23 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ze is vakkundig en ze weet waar ze mee bezig is. Ze gaat niet stoppen met jou tot wanneer je tevreden bent. Veel succes en je hebt het een dikke 10 verdiend.

19 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer prettig geholpen. Zij deed eerst uitgebreid onderzoek voordat met de behandeling begon. Dit geeft het gevoel dat ik serieus genomen wordt.

9.5
18 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb in jaren niet zo een fysio behandeling ondergaan.

18 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zij heeft me heel erg goed geholpen en echt een hele lieve vrouw. ik ben zo blij met haar, heel erg bedankt