Waardering van FysioHolland Medicort Naarden (Bergman Clinics) - Naarden op 29 juli 2017

9.2
  • Heupvervanging

Na 30 mislukte behandelingen bij de fysio in mijn woonplaats ben ik daar gestopt met de behandeling. ruim 5 maanden na mijn heupoperatie bij de Bergman clinics operatie ging het steeds slechter.Op advies van de behandelend chirurg overgestapt naar Thijs Visser van Medicort. 15 behandelingen later, volledig hersteld, geen pijn meer en ik kan alles weer doen. Thijs heeft veel verstand van zaken en wist precies hoe hij mijn klachten moeste behandelen, na 2 sessies trad er al verbetering op. Tijdens het behandelen geeft hij duidelijk aan wat de oorzaken zijn en wat hij eraan doet. Hij luistert goed naar de klachten en weet de juiste behandelmethode toe te passen. Deze stond haaks op de methode die de fysio thuis gebruikte, alles op toestellen (fout) vs het met de handen behandelen van bovenbeen, bil en rug. Kortom, na een heupoperatie met de voorste benadering en/of na een minder succesvolle behandeling bij een fysio elders is Medicort Naarden aan te raden, waarbij ik alleen ervaring heb met Thijs Visser.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor FysioHolland Medicort Naarden (Bergman Clinics)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.