Waardering van FysioHolland Vleuten- De Meern Medicort - Vleuten op 12 september 2019

5.8

Uitgebreide intake gesprek gehad mbt stijve, pijnlijke nek en ik zou wat advies krijgen mbt scheurtje in meniscus (wat ik al lang heb). Aansl. behandeling nek en plan: vlg sessie wederom 2e behandeling nek. Tijdens die 2e behandeling kreeg ik te horen dat de volgende sessie weer als 2 behandelingen moet worden gezien. N.a.v. mijn desbetr. vr: er moest weer een 2e intake-gesprek komen. Als ik vraag wat er dan nog verder te "intaken" viel (na die lange uitgebreide 1e sessie, behalve dat het weer € 50,= genereert voor het bedrijf), was het antwoord: Verzekering zou me op de vingers tikken, hij is verplicht etc etc. Ik ontkend, omdat ik Verzekering daarover gebeld had. Heb dit ook nog nooit bij een fysio praktijk meegemaakt, terwijl ik ook wel vaker ooit behoorlijke klacht erbij kreeg, terwijl ik voor iets anders behandeld werd. Was nooit een probleem.Aanvankelijk was alles geregeld en opeens werd bedacht tijdens de 2e behandeling dat er kennelijk nog wel wat uit te slepen viel. Als het werkelijk gegrond was, zou dat al aan 't begin gezegd moeten worden. Maar in de 1e intake is alles uitgebreid aan de orde geweest. Nog een intake zou werkelijk niets nieuws meer opgeleverd hebben, sterker nog: ik zou niet weten waar we het nog over zouden moeten hebben.Heb de vlg afspraken dan ook afgezegd. Alle vertrouwen was weg! Dit heeft me een heel naar gevoel opgeleverd. Ben blij dat ik die nare ervaring hier kwijt kon.Konklusie: ik raad deze praktijk zeker af! met vr. gr.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor FysioHolland Vleuten- De Meern Medicort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.