Waardering van Medifit Fysiotherapie, locatie SportArena - Oisterwijk op 15 augustus 2013

Eindelijk een praktijk waar ze aandachtig luisteren, je lichaam goed 'onder de loep nemen' en desgewenst een goed behandelplan met je maken. Vakkundig, vriendelijk, eerlijk en grondig. Ik ben bij Janneke geweest en ben mede dankzij chockwave therapie eindelijk van die helse pijnen verlost! En hier liep ik al jaren mee. En als je al jaren moeilijk loopt door de pijnen gaan zich allerlei nevenklachten ontwikkelen, gelukkig is daar is ook goed naar gekeken en dit is behandeld. Ik vind ze super! ;-)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medifit Fysiotherapie, locatie SportArena? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.