MIJNvitaal

dinsdag
woensdag

Waardering van MIJNvitaal - Almere op 18 december 2019

Kniebandletsel

Ik was op zoek naar een praktijk met een combinatie van fysiotherapie en sporten onder begeleiding. In mijn zoektocht kreeg ik MIJNvitaal inzicht. Na de site gelezen te hebben waagde ik de stap. Het telefoon gesprek verliep echt soepel. Mijn eerste ervaring voelde gelijk goed en vertrouwd. Tot op heden vind ik de kwaliteit van behandeling en de zorg heel goed op elkaar afgestemd. Hij neemt de tijd om naar je gezondheid te informeren. En heeft een scala aan tips en oefeningen om je fit te laten voelen en natuurlijk te blijven. De locatie is voor minder validen niet toegankelijk, maar gelukkig legt hij ook huisbezoeken af. Voor in de toekomst hoef ik mij geen zorgen te maken. Kortom ik ben zeer zeer te vreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MIJNvitaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.