MoVeS Manuele Therapie en Fysiotherapie

Fysiotherapiepraktijk

Kerkplein 12 3155 AM Maasland

30 resultaten voor je selectie:

27 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Fijn dat Jara meedenkt in hoe oefeningen of letten op houding in de dagelijkse praktijk effectief te laten zijn.

9.9
28 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze nemen je klachten serieus en gaat net zolang door tot ze de oorzaak van je klachten hebben gevonden. Ik ben zeer tevreden.

25 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Voldoende aandacht en tegelijkertijd zeer efficiënt.

9.3
15 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Na de bevalling ook consult aan huis zodat ik weer mobiel werd. Top! Kan beter: Aan de app postpartumoefeningen toevoegen

9.1
9 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Makkelijk contact te maken, snelle reactie, vaak op korte termijn een behandeling mogelijk, deskundige en prettige medewerkers

28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijk, kundig, goed meedenkend. Ze ging door tot ze een oplossing had gevonden, ook toen ik zelf wel vond dat ik ook wel kon "leven met mijn klacht". Kan beter: Niks

27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Fijn geholpen met minimale behandelingen.

8.3
17 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Haar openheid en hands-onmentaliteit. Verder bewonder ik haar kijk op de wereld en de manier waarop ze haar vaardigheden wil inzetten. Voor mij was ze vooral een fijne sparringspartner en...

9.9
12 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deskundig, goede interventie gedaan.

4 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: erg goede praktijk, word goed naar je gesluisterd Kan beter: muziek iets zachter in de wachtruimte (1 x gebeurd), half uur sessie een beetje kort

29 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijke en positieve benadering van de behandelaar. Straalt rust uit en dat geeft vertrouwen. Kan beter: Er schiet mij zo niets te binnen.

7 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Super leuke mensen en goede zorg

1 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zeer professioneel maar wel prettig in de omgang

31 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze praatte goed met me mee en dacht ook met me mee, zodat ik zo snel mogelijk weer goed kon lopen.

9.1
14 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik vind haar professioneel, flexibel,voel mij op mijn gemak en gehoord, vriendelijk, empathisch,

Filters