Waardering van MoVital Fysiotherapie en Vitaliteit, locatie Emmen - Emmen op 4 oktober 2017

• Nekhernia

Ik ben naar Movital doorverwezen door mijn personal trainer, deze gaf aan dat Movital werkt volgens een totaalconcept en de mc kenzie methode en daardoor niet te vergelijken met andere fysiotherapeuten. Ik ben ontzettend goed begeleid en door alles tezamen aan te pakken was ik vrij snel weer van de medicatie en weer aan het werk (als zzp dit enorm belangrijk) nekhernia en tenniselleboog  en ook feit dat de boog te lang op hoge spanning stond gaf tezamen veel klachten. Movital gaf mij praktische dagelijks toepasbare (mobiliserende )oefeningen voor zowel nek als ook (buik) ademhalingsoefeningen  en daarbij ook veel tools voor beter functioneren van mens als geheel. Heel bijzonder en zeer zeker aan te bevelen! Wervel is door oefeningen goed te doen weer op juiste plek en sinds jaren ook geen hoofdpijn klachten meer en middels de gesprekken en uitleg en tips weet ik ook voor toekomst  hoe het beste de werkhouding af te wisselen en zorgen dat de spieren waar ze extra belast worden ook kan ontlasten en bewust te ontspannen, zodat in de toekomst de klachten niet opnieuw zullen komen.

Bent u of werkt u voor MoVital Fysiotherapie en Vitaliteit, locatie Emmen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.