Schaafsma Kliniek voor Diagnostiek & Lijfstijl

Fysiotherapiepraktijk

Hermesweg 15 A 3741 GP Baarn

45 resultaten voor je selectie:

24 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Begeleiding is goed! Altijd adviezen om op te volgen. Ze neemt de moeite en tijd! Ze is super proffesioneel! En ook begaan met je probleem.

24 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel erg tevreden over de behandelingen. Er wordt goed geluisterd en duidelijke adviezen gegeven. Fijn om door Nathalie behandeld te worden.

16 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Nathalie is top. Ze luistert goed, stelt goede inhoudelijke vragen, geeft informatie over haar aanpak en behandeling. Enkele dagen na de behandeling neemt ze contact op om te vragen wat de effecten...

9.5
15 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden met goede behandelig efficientie en adequate informatie. Heel prettig in contact. Goede planning van vervolg afspraken.

1 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Aanrader! Zeer veel vakkennis, neemt goed de tijd voor je. Ze heeft mij uitstekend geholpen.

21 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

11 jaar lang uitmuntende begeleiding.

17 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Nathalie neemt alle tijd voor je om een zo’n goed mogelijk plan/ advies op te stellen

3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Nathalie kijkt niet alleen sec naar de klacht, maar naar het geheel en pakt dat aan waardoor je de oorzaak aanpakt ipv de klacht!

3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

andere klachten waarvoor behandeling nodig is:chronische spier/gewrichtspijn aan knieën, schouder, kaak, gebrek aan vitaliteit, overgewicht

3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heel persoonlijk, ik voelde me erg prettig bij Nathalie. Ze gaf goede voedingsadviezen. De training heeft mij echt verder geholpen.Ik kan haar aanbevelen!

3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Nathalie Schaafsma, vakvrouw! Heeft verder alle oog en oor voor haar cliënten en is hier door buitengewoon sypathiek.Onderandere heeft zij bij mij, met instemming van de Orthopedischchirurg de...

3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een fysiotherapeute die passie heeft voor haar werk.Luistert en vraagt ,zoekt naar de oorzaak en nog meer naar de oplossing.Stuurt je zonodig door naar andere vakbekwame mensen ,doet er werkelijk...

3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Holistische kijk, luisterend oor, daadkrachtige aanpak, rijke know-how.

9.8
3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de intake, de behandelingen en de begeleiding.

2 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer klantvriendelijk, veel aandacht en deskundig. Legt duidelijk uit, hoe en wat.

2 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goed geholpen en ook heel fijn dat er niet ‘zomaar’ wordt behandeld maar dat er ook echt de tijd wordt genomen om een diagnose te stellen! Zo weet je zelf ook wat er aan de hand is.

2 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Nathalie Schaafsma is buitengewoon deskundig in zowel personal training, fysiotherapie en voeding. Ze geeft 100% aandacht en weet je fit en energiek te krijgen.

9.5
2 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goede therapie gehad , prima coaching perfect afgestemd op je lichaam.