OOFU: Oedeem- en Oncologie Fysiotherapie Utrecht

Fysiotherapiepraktijk

Herculesplein 379 3584 AA Utrecht

77 resultaten voor je selectie:

22 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Super deskundig en óók nog heel aardig!

9.9
1 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De betrokkenheid en expertise van de therapeuten voelt goed en veilig aan.

27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede beoordeling duidelijk overleg en zeer vriendelijk

9.4
22 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Geduld, altijd tijd om de vooruitgang te bespreken, hoe ik me voelde, een luisterend oor. Dus niet alleen fysiek maar ook mentaal een hele belangrijke factor geweest in mijn genezing.

21 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Fijne persoonlijke benadering van de fysiotherapeuten, empatisch vermogen, betrokken bij de persoonlijke situatie

7 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede ondersteuning en persoonlijke benadering gedurende het traject

4 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: persoonlijk aandacht, deskundigheid, flexibiliteit, doorverwijzen naar andere zorgverleners indien nodig, communicatief

9.3
4 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede zorg, warme aandacht, kennis van zaken Kan beter: Het zou fijn zijn als de kleedkamers weer open kunnen, maar daar kunnen de medewerkers niets aan doen; het komt door corona

3 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Grote betrokkenheid en geduld en heel veel kennis over de specifieke situatie waar ik in zat. Dat geldt zowel voor de fysiotherapeut die mij individueel behandelde als voor de...

9.4
30 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Heel prettige begeleiding door alle collega’s van OOFU Kan beter: Ik kan niks bedenken

28 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: voel mee erg serieus genomen....er wordt meegedacht....ook de begeleiding bij de revalidatie is erg fijn

25 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Op aanraden van het ziekenhuis mailde ik naar Oofu na een stoma-operatie. Wat een geweldige ervaring, Mijn afspraak was binnen een uur geregeld voor kort daarop. Mijn fysio bleek niet alleen fysio...

8 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Empatisch, geduldig, meedenkend, professioneel.

8 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zeer deskundig. Invoelen en toegankelijk

8.6
1 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede begeleiding, meedenken en aandacht voor mijn probleem Kan beter: zo alles in orde

8.7
1 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben super blij en tevreden dat ik hier ben terecht gekomen. Kan beter: Lekker doorgaan zo.