Waardering van Osteopaat Amsterdam - Amsterdam op 10 januari 2017

9.3
  • Nekpijn

Ik had grote last van mijn nek en schouder, dit was een blessure die ik had opgelopen door het fitnessen. Gelukkig ben ik naar de osteopaat Job Mur gegaan voor een behandeling. Na twee behandelingssessies van een uur ben ik volledig van mijn blessure genezen. De behandelingen waren heel relaxt en Job gaf veel informatie over wat de oorzaak kan zijn van mijn last. Hij had een zeer goede analyse gemaakt en mij daardoor ook goed geholpen. Daarbij luisterde hij heel goed naar mijn klachten, en refereerde daar weer op terug na de tweede sessie. Al om al ben ik dus heel tevreden met hoe het verlopen is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Osteopaat Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.