Waardering van Osteopaat Amsterdam - Amsterdam op 15 april 2016

9.7

Kom sinds een paar maanden bij Job Mur met benauwdheidsklachten. Dit komt door mijn opgeblazen buik en omdat er te veel spanning op mijn middenrif zit. Hij straalt echt rust uit, luistert heel goed naar mijn probleem en behandelt het heel rustig, neemt echt goed de tijd om uit te zoeken waar het vandaan komt. Merk echt een opluchting als ik bij hem vandaan kom! Spanning bij mijn middenrif is een stuk minder en ook buik zelf is rustiger, daardoor kan ik beter en rustiger doorademen. Ik ben een fanatieke (top)sporter en heb ook geregeld last van andere klachten en met name rug/nek. Dus we gaan nu ook met de spanning in mijn nek en bovenrug aan de slag. Kijk altijd erg uit naar de afspraak, omdat het zo'n opluchting geeft!

Bent u of werkt u voor Osteopaat Amsterdam? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.