Waardering van Osteopaat Amsterdam - Amsterdam op 29 augustus 2013

8.8

Via een kennis ben ik terecht gekomen bij Osteopaat Amsterdam Jop Mur. In eerste instantie ben ik altijd wat sceptisch geweest over ‘alternatieve’ geneeswijze maar ik ben om. Je voelt dat er wat verandert. Jop Mur is een buitengewoon kundig osteopaat. Hij straalt rust uit, luistert goed en stelt je op je gemak. Tijdens de behandeling houdt hij je goed op de hoogte wat hij voelt en wat zijn diagnose is. Bij elke interventie die hij deed, voelde ik een verandering. Ik voelde mij vrijwel direct minder belemmerd. Ook geeft hij duidelijk aan wat hij wel en niet kan, iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt bij een medisch behandelaar. Twee dagen later ben ik weer gaan tennissen, onbelemmerd! Kortom; zeer goede ervaring! Probeer het zelf eens.

Bent u of werkt u voor Osteopaat Amsterdam? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.