Waardering van Osteopaat Amsterdam - Amsterdam op 5 februari 2018

Voor het eerst in contact gekomen met Jop Mur toen mijn jongste een paar weken oud was. Huilde heel veel, zat letterlijk niet lekker in zijn vel. Hoop spanning op zijn lichaampje. Na behandeling twee een heel ontspanning baby voor terug. Kom nog steeds met hem voor ´onderhoud´. Voor mezelf hoofddpijn maar dacht dat dit erbij hoorde vanwege mijn werk. Kwam uit mijn nek. Zat helemaal vast. Merkte ik verder niks van dat mijn nek vast zat. Ik wist niet beter. Na de eerste behandeling voelde ik al heel verlichting. Nu geen dagelijkse hoofdpijn meer. Ook ik kom nu nog steeds bij Jop voor `onderhoud`. Mijn oudste zoon heeft problemen met zijn blaas. Heeft heel veel spanning in zijn bekken. Ook bij hem merken wij reslutaten. Ik raad daarom ook bij iedereen aan om naar de Osteopaat te gaan. De osteopaat gaat opzoek naar de oorzaak.

Bent u of werkt u voor Osteopaat Amsterdam? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.