Waardering van Osteopathie Daan de Bruijn - Rotterdam op 23 mei 2020

9.9
  • Rughernia

Op mijn 19e een hernia en daaruitvolgend een scoliose opgelopen. Na 1.5 jaar van kastje naar de muur gestuurd te zijn(fysio's,orthopeed,neuroloog,sportarts, manueel therapeut), waarbij niemand kon verklaren dat ik dit had op deze leeftijd en geen goede behandling wist. Ik ben door een vriend bij Daan terecht gekomen, wat de oplossing voor mijn probleem bleek. Na 2 a 3 behandelingen de scoliose weg gekregen en kreeg mijn lichaam meer pijnloze bewegingsruimte. Inmiddels een jaar onder behandeling met veel succes. Ik kan weer hardlopen en andere sporten voorzichtig doen, wat helpt om mijn opleiding als lo-docent af te ronden. Naast de expertise is Daan een prettig persoon, die mij snel op mijn gemak liet voelen en met wie je een goed gesprek kan hebben tijdens het behandelen. Persoonlijk heel tevreden met de behandelingen en kan ieder persoon vol vertrouwen Daan aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Osteopathie Daan de Bruijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.