Waardering van Paramedisch Centrum Parkstraat - Assen op 6 november 2014

8.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

4 jaar geleden een harttransplantatie ondergaan.direkt na revalidatie moest zelf verder mijn conditie onderhouden. de sportschool die ik bezocht leverde niet het gewenste resultaat. Via mijn vrouw ben ik bij Tjamme Kats terechtgekomen. Nu 4 jaar later heb ik een behoorlijke conditie opgebouwd en fiets nu 210 watt. Ik ben officieel geen patiënt meer.en fysiotherapie wordt dan ook niet vergoed. Met een 1 op 1 begeleiding betaal ik slechts 20 euro per maand. Het is me alles waard om onder deze begeleider te blijven. Als je niet beter kunt leer je met je rest capaciteit omgaan en dan heb je zeker kwaliteit van leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Paramedisch Centrum Parkstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.