Waardering van Paraplus, Praktijk voor Fysiotherapie, locatie Hoek van Holland, Scheepvaartstraat - Hoek van Holland op 19 augustus 2013

Mijn echtgenote wordt sedert maart dit jaar behandeld vanwege vastzittend slijm. Zeer content met het effect van de therapie door middel van kloppen op de rug. Zodoende heb ik advies gevraagd en gekregen vanwege een veronderstelde slijmbeursontsteking. Dat bleek een probleem te zijn aan de onderrug. Ik word nu al enige tijd gemasseerd op die plek. Aanvullend doe ik braaf de aanbevolen oefeningen. De pijn is inmiddels nagenoeg verdwenen. Ik ben zeer voldaan met de vorderingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Paraplus, Praktijk voor Fysiotherapie, locatie Hoek van Holland, Scheepvaartstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.