Fysiotherapiepraktijk

zondag
Gesloten
maandag
8:30 - 22:00

Waardering van Pijnenburg en Röder, Fysio- en Manuele Therapie, locatie Johannes van der Waalstraat - Amsterdam op 26 maart 2019

Nekpijn

Een dikke, welgemeende 10, voor mij geen andere fysiotherapie! Ik kom hier al zeker meer dan 10 jaar en dat zegt eigenlijk al genoeg. Zorg, aandacht en betrokkenheid in een fijne en gemakkelijke sfeer. Ik ben voornamelijk onder behandeling voor manuele therapie bij Frank Roder en voor een goeie massage kom ik bij één van de collega's. En minstens zo belangrijk; je voelt en ziet als client ook dat deze ploeg heel leuk met elkaar samenwerkt. Kortom, een geweldig team!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pijnenburg en Röder, Fysio- en Manuele Therapie, locatie Johannes van der Waalstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.